logo-sm
ورود / ثبت نام

حضور پلکان یادگیری در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 1402

شرکت پلکان یادگیری با معرفی محصولات آنلاین در حوزه آموزشی از جمله پلکان دانش آموز، پلکان هوش و آزمونساز آنلاین، امسال در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب از تاریخ 1402/02/20 الی 1402/02/30 به مدت 10 روز از ساعت 10 صبح تا 8 عصر، به آدرس: تهران – مصلی امام خمینی (ره) – سالن ناشران آموزشی – رواق شرقی – غرفه 46 حضور دارد. همچنین این شرکت، افتخار این را دارد که مقدم شما را در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران سال 1402 خوش آمد بگوید و مفتخر است که جدیدترین به روزرسانی های خود در خدمات آنلاین در این نمایشگاه را به نمایش بگذارد و از شما دعوت می کند برای استفاده از تخفیفات خدمات غرفه دیدن فرمایید.

آموزش آنلاین یک مفهوم همیشه در حال رشد است که توسط بسیاری از دانش آموزان در سراسر جهان پذیرفته شده است و پلکان یادگیری نیز از این روند مستثنی نیست. پلکان مجهز به طیف وسیعی از ابزارهای آنلاین برای کمک به دانش آموزان و دبیران است.

خدمات پلکان یادگیری در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سال 1402 چیست؟

از جمله خدماتی که سالهاست پلکان یادگیری برای دانش آموزان و دبیران و مدارس در نظر دارد عبارتند از:

آزمون آنلاین درسی ویژه دانش آموزان

یکی از خدمات آنلاین پلکان یادگیری، آزمون آنلاین درسی است که متناسب با سطح دانش آموز طراحی شده است. این آزمون ها به منظور سنجش درک دانش آموز از یک موضوعی خاص است. این آزمون‌ها در نشان دادن نقاط ضعف و نقاط قوت دانش‌آموزان، بسیار کارآمد بوده است، که یک برنامه آموزشی هدفمند برای رفع آنها ایجاد می کند.

حضور پلکان در نمایشگاه کتاب 1402

آزمون آنلاین تیزهوشان – ویژه دانش آموزان

یکی دیگر از خدماتی که به دانش آموزان ارائه می شود، آزمون های آمادگی تیزهوشان است. همه افراد منحصر به فرد هستند و برخی از دانش آموزان استعداد طبیعی برای موضوعات خاصی دارند. آزمون های آنلاین آمادگی استعدادهای درخشان پلکان یادگیری می تواند به شناسایی این دانش آموزان و پرورش استعدادی آنها کمک کند. این آزمون‌ها در آگاهی دانش‌آموزان از استعدادشان بسیار مفید است و به توجه آن‌ها برای توانایی‌های طبیعی شان کمک می‌کند. هدف شرکت پلکان یادگیری از برگزاری آزمون آنلاین تیزهوشان، کمک به دانش‌آموزان برای تقویت استعدادهایشان است و با این آزمون‌ها، دانش آموزان، می‌توانند تمرکز کنند و مهارت‌های خود را برای فردای روشن‌تر توسعه دهند.

آزمون ساز آنلاین – ویژه دبیران و مدارس

این نرم افزار، برای دبیران و مدارس بسیار سودمند است زیرا آنها می توانند از نتایج برای بهبود روند تدریس و بهتر شدن روند آموزشی،استفاده کنند. دبیران می توانند پیشرفت دانش آموزان را دنبال کنند و به راحتی به تحلیل عملکرد دانش آموزان بپردازند.

آزمون های آنلاینی که با آزمون ساز آنلاین، توسط دبیران طراحی می شود، مناسب دبیرانی است که می خواهند روش های آموزشی خود را تقویت کنند و بدنبال شیوه های نوین در روند تدریس خود هستند. این روش به دبیران کمک می کند تا با آخرین روندها و تکنیکهای تدریس به روز بمانند و در عین حال به آنها کمک می کند تا علاوه بر اینکه دانش خود را به‌روز می‌کنند، بتوانند دانش آموزان خود را ارزیابی کنند.

تخفیفات پلکان یادگیری در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران – سال 1402

در حال حاضر شرکت پلکان یادگیری در نمایشگاه کتاب تمامی خدمات آنلاین خود را با تخفیف ویژه ارائه می کند. تخفیف هایی که به دانش آموزان و دبیران و همچنین مدارس، ارائه می شود، تشویق بزرگی برای افراد است تا ابزارها و خدمات نوآورانه را تجربه نمایند. علاوه بر این، شرکت پلکان یادگیری تیمی از متخصصان را در نمایشگاه کتاب در اختیار دارد که می توانند اطلاعات عمیقی در مورد کلیه خدمات آنلاین خود ارائه دهند و به سؤالات مشتریان پاسخ دهند. این یک فرصتی عالی برای تمام افراد است تا برای کسب دانش در مورد اینکه چگونه خدمات پلکان می تواند به دانش آموزان و دبیران کمک کند، دیدگاهی پیدا کنند.

پلکان یادگیری در نمایشگاه کتاب 1402

سخن پایانی

سخن پایانی شرکت پلکان یادگیری با مجموعه ای از خدمات آموزشی مفید آنلاین به نمایشگاه بین المللی کتاب آمده است. هدف این خدمات کمک به دانش آموزان، دبیران و مدارس برای بهبود کیفیت آموزش و دستیابی به موفقیت بیشتر است. آزمون های آنلاین درسی پلکان یادگیری می تواند به دانش آموزان کمک کند تا با شناسایی نقاط ضعف خود به نتایج بهتری در کلاس درس دست یابند. آزمون های آمادگی استعدادهای درخشان برای دانش آموزان به شناسایی وهدایت استعدادهای طبیعی آنها کمک می کند. آزمون‌ ساز ویژه معلمان و دبیران به آنها کمک می‌کند تا علاوه بر صرفه جویی در روند طراحی آزمون برای دانش آموزانشان، با آخرین روندهای آموزشی به‌روز باشند. تخفیف های فعلی پلکان در نمایشگاه کتاب فرصتی عالی برای تست خدمات آنلاین آنها است و دستیابی به موفقیت آموزشی برای دانش آموزان و دبیران است.

بیشتر بخوانید
  1. پلکان یادگیری گفت:

    سلام زهرا جان. خوشحالم که تونستیم رضایتت رو جلب کنیم . چون شما عزیزان خیلی برای ما مهم هستید.

  2. زهرا سیدی گفت:

    پلکان عالیه خبلی ممنون از کادر پلکان که همیشه سریعن وپیگیر سوالات پشتیبانی هستن و سنگ تموم گذاشتن واسه همه چی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *