logo-sm
ورود / ثبت نام

طراحی و ساخت آزمون آنلاین با آزمون ساز کانون

با توجه به لزوم برگزاری آزمون های آنلاین در سال تحصیلی کنونی، و از طرفی الزام به استفاده از این روش، سایت پلکان یادگیری با در نظر گرفتن کلیه شرایط لازم خدماتی در این راستا، اضافه کرده است. با آزمون ساز کانون هر معلم می‌تواند به راحتی با ساخت آزمون آنلاین با بانک سوالات کانون فرهنگی آموزشی قلم چی، سنجش دانش آموزان خود را در پایه های دوم تا دوازدهم انجام دهد. می توانید همین حالا به صورت رایگان، ثبت نام کنید.

کانون فرهنگی آموزش قلم چی با داشتن تجربه برگزاری آزمون طی سالیان متوالی و در جامعه آماری بالا در سطح کشور، و استفاده از داده های آماری در این زمینه، خدمتی در راستای تسهیل فرآیند آموزش انجام داده است.  آزمون ساز آنلاین کانون فرهنگی آموزش قلم چی پس از وضعیت بحرانی و شیوع کرونا در کشور فعالیت اصلی خودش را آغاز کرد که امید است بتواند با استقبال معلمان و دانش آموزان، تجربه برگزاری آزمون با کیفیت را بصورت کاملا غیر حضوری و مطابق ضوابط آموزش کشور انجام دهد.

آزمون ساز آنلاین چگونه است؟

استفاده از این آزمون قلم چی بسیار راحت است. به طوریکه در سایت پلکان یادگیری نه تنها معلمان بلکه والدین نیز امکان ساخت پروفایل کاربری داشته و می‌توانند به راحتی بر روند آموزش فرزندان خود نظارت کنند. بنابراین هر معلم می‌تواند ساخت آزمون آنلاین با بانک سوالات قلم چی را امتحان نموده و با استفاده از این روش از تجربه کانون در برگزاری آزمون استاندارد استفاده نماید. بنابراین اگر شما در انتخاب انبوه آزمون های آنلاین با روش های مختلف سردرگم هستید و یا می‌خواهید با روشس ساده و استاندارد آزمون بدهید و یا طراحی کنید، آزمون آنلاین بهترین گزینه برای انتخاب است.

برای شناخت بهتر در مورد آزمون ساز آنلاین، باید بگوییم برگزاری و طراحی آزمون در پلکان یادگیری بسیار ساده است. به این صورت که شما برای طراحی آزمون در جایگاه معلم و یا والدین دانش آموز می‌توانید در سایت ثبت نام کرده و پس از آن امکانات مختلف موجود در آنرا استفاده نمایید. امکاناتی نظیر: بررسی روند کلاس و نمرات دانش آموزان، امکان برگزاری آزمون بصورت تکی و یا گروهی، ساخت آزمون آنلاین با بانک سوالات قلم چی و یا طراحی اختصاصی آزمون و بسیاری از مزایای دیگر که بصورت رایگان با ثبت نام در سامانه می‌توانید از آنها استفاده نمایید.

آزمون ساز آنلاین چگونه است؟

حتما بخوانید: راهنمای کامل ثبت نام و استفاده از آزمون ساز قلم چی

ساخت آزمون آنلاین با بانک سوالات قلم چی

از آنجاییکه کانون آموزش قلم چی تجربه طولانی در برگزاری موفق آزمون و در جامعه آماری بالا از دانش آموزان دارد، توانسته با بکارگیری این موضوع بانک جامعی از سوالات در مقاطع تحصیلی مختلف را جمع آوری نماید و در نتیجه این تجربه را در قالب آزمون آنلاین نیز استفاده نماید. بنابراین معلمان می‌توانند ساخت آزمون آنلاین با بانک سوالات قلم چی را به راحتی انجام داده و با خیال راحت سنجش دانش آموزان پایه دوم تا دوازدهم را انجام دهند.

ساخت آزمون آنلاین با بانک سوالات قلم چی

لازم به ذکر است در طراحی آزمون برای معلم و یا والدین هیچ محدودیتی وجود نداشته و آنها می‌توانند به صورت شخصی نیز سوالات خود را طراحی نمایند. در پایان اگر معلم هستید و به دنبال روشی استاندارد برای سنجش دانش آموزان خود، استفاده از سامانه آزمون ساز آنلاین را به شما توصیه می‌کنیم. لازم به ذکر است استفاده از این روش کاملا ساده و راحت بوده وو در عین حال کاملا بصورت رایگان انجام می‌شود. همچنین هر یک از شما عزیزان که فرزند از پایه دوم تا دوازدهم دارین نیز می‌توانید با شبیه سازی آزمون و معلم برای فرزند خودتان، سنجش و آزمون را برای فرزند خود راحت تر کنید و در عین حال بر روند آزمون های وی نظارت داشته باشید.

لطفا نظر ارزشمند خود را درباره این مقاله به صورت کامنت در زیر همین پست منتشر کنید.

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *