logo-sm
ورود / ثبت نام

آزمون آنلاین کنکور

سالیان زیادی است که موسسه های مختلفی اقدام به برگزاری آزمون آنلاین کنکور کرده اند. توجه به این نکته و گسترش آن از آنجایی اهمیت پیدا کرده است که معیار نهایی برای ارزیابی دانش آموزان جهت ورود به دانشگاه، دادن آزمون کنکور است. بنابراین دانش آموز با شرکت در این آزمون ها به نوعی فضای کنکور را شبیه سازی و تجربه می‌کند. شرکت در آزمون آنلاین کنکور با پلکان یادگیری روشی استاندارد جهت کمک به شما دانش آموزان می باشد.

صحبت درباره کنکور و شنیدن این کلمه معمولا با استرس خاصی همراه است. چرا که دانش آموزان پس از 12سال تحصیل در مقاطع ابتدایی و متوسطه سرانجام با دادن آزمون کنکور ارزیابی می‌شوند. و در صورت موفقیت در این امر وارد دانشگاه شده و آینده کاری خود را تعیین می‌کنند. لذا در شرایط حال حاضر که موسسه های زیادی به دنبال شبیه سازی فضای کنکور، آزمون های آمادگی کنکور برگزار می‌کنند شرایط دادن آزمون آنلاین کنکور را فراهم کرده اند.

چرا آزمون آنلاین کنکور؟

برای بسیاری از دانش آموزان، قرار گرفتن در فضای آزمون به صورت فیزیکی و دیدن سایر دانش آموزان، همیشه به نوعی تنش و استرس در آنها به وجود می‌آورد. این مورد خصوصا در آزمون کنکور بیشتر نیز دیده شده و از طرفی با توجه به نتیجه نهایی از اهمیت بالاتری برخوردار است. بنابراین دانش آموز با شرکت در آزمون آنلاین کنکور می‌تواند اعتماد به نفس خود را تقویت کرده و با شبیه سازی فضای کنکور، تمرکز خود را روی پاسخ دادن به سوالات بیشتر کند.

چرا آزمون آنلاین کنکور؟

از طرفی وجود حوادث غیرقابل پیش بینی مثل ویروس کرونا و اختلال در روند آموزش، نشان داد که آزمون های آنلاین راه حل قابل اعتمادی برای جایگزینی در این شرایط هستند. بنابراین از آنجاییکه آموزش تعطیل شدنی نیست و کنکور امسال نیز مانند سالیان قبل الزام به برگزاری است باید با استفاده از روش های موجود، آمادگی لازم برای شرکت و سنجش از راه کنکور را انجام دهید. در نهایت اگر شما کنکوری هستید و یا فرزند کنکوری در منزل دارید بهتر است به پلکان یادگیری سر زده و از بانک جامع آزمون آنلاین کنکور قلم چی استفاده نمایید.

حتما بخوانید: افزایش تمرکز در مطالعه کنکور

آزمون آنلاین کنکور با پلکان یادگیری

بنیاد علمی آموزشی قلم چی به عنوان یکی از پایه گذاران برگزاری آزمون ویژه داوطلبان کنکور سراسری، با تجربه طولانی در این امر توانسته با جامعه آماری بالایی از دانش آموزان، آزمون های آمادگی برای کنکور را برگزار نماید. در سال 99 با شیوع و گسترش ویروس کرونا و همچنین تغییر سیاست آموزشی کشور به سمت برگزاری آزمون آنلاین، بستر لازم برای آزمون آنلاین کنکور نیز توسط قلم چی فراهم شده است.

شایان ذکر است که تجربه موفق آزمون های کنکور طی سالیان متمادی در قلم چی، باعث شده تا بانک جامعی از سوالات کنکوری را جمع آوری کند. بنابراین با شرکت در آزمون آنلاین کنکور کانون می‌توانید به راحتی و با خیال راحت خود را در جامعه آماری بالایی از مخاطبان مورد سنجش قرار دهید. از طرفی تمامی این آزمون ها همراه با کلید پاسخ بوده و در پایان آزمون علاوه بر نمودار رتبه و تراز خود، می‌توانید تحلیل آزمون را نیز انجام دهید.

لطفا نظر ارزشمند خود را درباره این مقاله به صورت کامنت در زیر همین پست منتشر کنید.

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *