logo-sm
ورود / ثبت نام

آزمون آنلاین یازدهم دوره دبیرستان

با توجه به تاثیر بالای دروس سال یازدهم در آزمون کنکور سراسری، لازم است که تمامی دروس این پایه به درستی برای دانش آموزان تثبیت شوند. برای همین موضوع، کانون قلم چی در سایت آزمون ساز خود امکان برگزاری آزمون آنلاین یازدهم را فراهم کرده است تا به روند برنامه ریزی تحصیلی دانش آموزان کمک کند. از آنجائی که پایه یازدهم بیشترین تاثیر در کنکور را دارد، برنامه ریزی و شرکت در آزمون های آمادگی در این پایه اهمیت زیادی دارد. لذا پلکان یادگیری، آزمون آنلاین یازدهم را برای دانش آموزان و معلمان قرار داده است تا بتوانند با استفاده از بانک سوال کانون، فرآیند ارزیابی را به درستی انجام دهند. همین الان ثبت نام کن وآزمونت رو بساز.

آزمون آنلاین یازدهم با پلکان یادگیری

پایه یازدهم تحصیلی از چند جهت اهمیت ویژه ای دارد، اول اینکه بیشتر دروس اختصاصی متناسب با هر رشته دانش آموزان که پایان سال نهم انتخاب کرده اند، در این پایه گنجانده شده است و از طرف دیگر دروس این پایه بخش اعظمی از سوالات آزمون سراسری کنکور را به خود اختصاص می‌دهند. بنابراین اکثر دانش آموزان تقریبا از پایه یازدهم آزمون های آمادگی برای کنکور را جدی گرفته و در آنها شرکت می‌کنند. در سایت پلکان یادگیری شما می‌توانید برای تمامی دروس، آزمون آنلاین یازدهم را برگزار کنید و چه به عنوان معلم و یا حتی دانش آموز بر روند تثبیت دانش و یادگیری نظارت داشته باشید.

کتاب های درسی پایه یازدهم

پس از تقسیم نظام آموزشی به دو دوره متوسطه اول و دوم، کتاب های سال یازدهم نیز با توجه به نوع رشته انتخابی دانش آموزان دچار تغییراتی در محتوا شد. به طور کلی کتاب های فارسی، نگارش، انگلیسی و دین و زندگی جزو دروس مشترک پایه یازدهم هستند که در رشته های نظری و همچنین فنی و حرفه ای و کارودانش نیز تدریس می‌شوند. اما بقیه کتب درسی این پایه، در متوسطه نظری بسته به نوع رشته ریاضی فیزیک، علوم تجربی و یا علوم انسانی دروس اختصاصی این رشته شامل هندسه1، فیزیک1، شیمی1 و تاریخ و جامعه شناسی1 هستند. همچنین در رشته فنی و حرفه ای نیز کتاب هویت اجتماعی و سلامت و بهداشت جزو دروس جدید پایه یازدهم هستند.

بنابراین باید گفت شما می‌توانید بدون نگرانی آزمون آنلاین یازدهم را در تمام کتاب های مورد تایید وزارت آموزش و پرورش برای آزمون، توسط پلکان یادگیری انجام دهید و با استفاده از بانک سوال کانون قلم چی با خیال راحت به سنجش خود بپردازید.

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *