logo-sm
ورود / ثبت نام

راهنمای خرید بسته آموزشی تیزهوشان

راهنمای خرید بسته آموزشی تیزهوشان - پلکان یادگیری

بسته آموزشی تیزهوشان

اگر به دنبال راهنمای خرید بسته آموزشی تیزهوشان می باشید بهتر است با ما همراه باشید. مدارس تیزهوشان، به مدارسی گفته می شود که به صورت ویژه مشغول به پرورش استعداد های درخشان می باشند.این مدارس با استفاده از آزمون ورودی، دانش آموزانی که از نظر هوش و استعداد در رتبه بالاتری قرار دارند، را انتخاب می کنند.
سالانه دانش آموزان بسیار زیادی برای قبولی در آزمون تیزهوشان با یکدیگر رقابت می کنند. بسته آموزشی تیزهوشان به این دانش آموزان کمک می کند، که بتوانند تا حد قابل توجهی قبولی خود را در این آزمون تضمین کنند. اگر شما یا عزیزانتان نیز به دنبال قبولی در آزمون تیزهوشان 1402 – 1403 می باشید می توانید از بسته آموزشی تیزهوشان استفاده کنید و قبولی خود را در این آزمون حتمی کنید.
 

فرصتی برای تیزهوشانی‌ها >> در آزمون آمادگی تیزهوشان ششم به هفتم می توانید با برنامه ریزی تخصصی وب سایت پلکان یادگیری، خود را برای تحصیل در بهترین مدارس تیزهوشان،  آماده نمایید.

بیشتر خانواده ها به دنبال بهترین بسته آموزشی تیزهوشان هستند، که بتوانند به فرزندشان در قبولی آزمون کمک کنند‌ و با برنامه ریزی دقیق و حساب شده سعی می کنند از تمامی هوش و استعداد دانش آموزان در جهت رشد و پیشرفت استفاده کنند. امکانات و سطح آموزش در مدارس تیزهوشان به گونه ای است که اکثر خانواده ها ترجیح می دهند فرزندشان در این مدرسه تحصیل کند. گذراندن دوره تحصیلی در مدارس تیزهوشان می تواند در آینده دانش آموزان تاثیر به سزایی بگذارد.

نکات مهم برای قبولی در آزمون تیزهوشان

از جمله نکات مهم برای قبولی در آزمون تیزهوشان استفاده از بسته‌ آموزشی‌ تیزهوشان است که به دانش آموز کمک می کند با چگونگی سوالات آزمون تیزهوشان آشنایی کامل پیدا کند. موسسات بسیار زیادی در زمینه تولید بسته آموزشی تیزهوشان با یکدیگر رقابت می کنند. موسساتی موفق عمل می کنند که بتوانند نتیجه مثبت از خود به جای بگذارند.

پلکان یادگیری یک شبیه ساز آزمون تیزهوشان موفق در این زمینه می باشد که توانسته دانش آموزان زیادی را به سمت خود جذب کند و نتایج شگفت انگیزی از عملکرد دانش آموزان بدست بیاورد. با رعایت چند نکته ساده اما مهم می‌توانید موفقیت در این آزمون را کسب کنید:

  1. برنامه ریزی درست
  2. استفاده از بسته آموزشی تیزهوشان
  3. مطالعه مکرر
  4. عمل به برنامه‌ریزی‌های انجام شده

نکات مهم در روز جلسه آزمون تیزهوشان

از جمله نکات مهم در روز جلسه آزمون تیزهوشان توجه به مدت زمان آزمون می باشد. با برنامه ریزی درست و مدیریت زمان می توانید تمامی سوالات آزمون را مورد بررسی قرار دهید. نباید برای پاسخگویی به یک سوال زمان زیادی را صرف کنید زیرا باعث می شود فرصت پاسخگویی به سوالات دیگر را از دست بدهید. آرامش و کنترل احساسات در جلسه امتحان، باعث تمرکز می شود. پس باید سعی کنید تا حد امکان آرامش خود را حفظ کنید. با پاسخ به سوال‌های ساده آزمون، در ابتدای کار می توانید اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و آرامش خود را دو چندان کنید.

اطلاعات مربوط به آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم سال تحصیلی 1400-1401 را در زیر مشاهده می‌کنید.

دفترچه شماره ا

مباحث : استعداد تحلیلی (هوش کلامی، هوش غیر کلامی)

تعداد سوال : 60

مدت زمان پاسخگویی ( دقیقه ) : 75

دفترچه شماره 2

مباحث : استعداد تحلیلی ( سرعت و دقت )

تعداد سوال : 60

مدت زمان پاسخگویی ( دقیقه ) : 25

در جدول زیر اطلاعات مربوط به آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم سال تحصیلی 1402 – 1403 در دسترس شما است.

این آزمون 2 دفترچه دارد که به تفکیک برای شما  آورده‌ایم:

دفترچه تعداد سوالمدت زمان
شماره 1: استعداد تحلیلی5050 دقیقه

 

دفترچه دوم مربوط به استعداد تحصیلی است و شامل موارد زیر می‌شود:

دفترچهتعداد سوالمدت زمان
شماره 2: استعداد تحصیلی5070 دقیقه

 

و شامل درس‌های زیر است:

عنوان درستعداد سوال
قرآن و پیام های آسمانی10
زبان و ادبیات فارسی10
مطالعات اجتماعی 10
علوم تجربی10
ریاضیات 10

معرفی آزمون شبیه ساز تیزهوشان پلکان

در آزمون شبیه ساز تیزهوشان وب سایت پلکان یادگیری سوالات چند سال اخیر آزمون‌های هوش کانون قلم‌چی که مطابق با سلیقه طراحان آزمون‌های ورودی سمپاد است، در اختیار شما قرار گرفته است. شما به صورت مرحله‌ای آزمون‌ها را پاسخ داده و به تسلط به سوالات مشابه تیزهوشان می‌رسید. شما امکان حل سوال به صورت زماندار طبق زمان بندی آزمون تیزهوشان را خواهید داشت که برای قرار گرفتن در شرایط مشابه روز آزمون گزینه بسیار مناسبی است. با شبیه ساز آنلاین پلکان می‌توانید با استفاده از موبایل یا لپتاپ یا تبلت وارد شده و به حل سوالات مرحله‌ای آزمون بپردازید.

 

دوست عزیزم! لطفا” نظر ارزشمند خود را درباره این مقاله از پلکان یادگیری در بخش دیدگاه به اشتراک بگذارید تا بتوانیم مطالب بیشتری طبق خواسته شما عزیزان ارائه نمایید.

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۰ روز اشتراک رایگان پکیج هوش

27 مرحله آزمون شبیه ساز تیزهوشان، وبینارهای آموزشی و کارنامه تشریحی

۱۰ روز اشتراک رایگان پکیج پلکان هوش