logo-sm
ورود / ثبت نام
ورود / ثبت نام

آزمون آنلاین ریاضی هشتم

آزمون آنلاین ریاضی هشتم - پلکان یادگیری

دانش آموز عزیز، شما می توانید در آزمون های برنامه ریزی شده پلکان یادگیری که شامل 100 سوال در ماه برای هر درس می باشد، بدون هیچ هزینه ای شرکت نمایید. برای ورود به آزمون آنلاین ریاضی هشتم روی دکمه زیر کلیک نمایید!

دروس آزمون آنلاین ریاضی هشتم

آزمون آنلاین ریاضی هشتم از دروس متوسطه 1، تمام دروس کتاب شما که شامل 9 فصل ( عددهای صحیح و گویا تا دایره ) می باشد را پوشش می دهد. مباحث طراحی شده در ازمون آنلاین ریاضی هشتم پلکان یادگیری عبارتند از:

فصل 1 : عددهای صحیح و گویا

فصل 2 : عددهای اول

فصل 3 : چند ضلعی ها

فصل 4 : جبر و معادله

فصل 5 : بردار و ختصات

فصل 6 : مثلث

فصل 7 : توان و جذر 

فصل 8 : آمار و احتمال

فصل 9 : دایره

آزمون انلاین ریاضی هشتم شامل سوالات تستی، تشریحی و مطالب خاص کتاب است. برای استفاده از اشتراک رایگان پلکان یادگیری همین حالا با کلیک بر روی آزمون آنلاین درسی ، شروع نمایید و در صورت رضایت از آزمون، اقدام به خرید پکیج آزمون آنلاین با قیمتی فوق العاده کنید.

محیط سامانه آزمون آنلاین ریاضی هشتم

 بعد از ورورد به حساب کاربری پلکان خود و تعیین نمودن درس دلخواه خودتان، در هر کدام از آزمون های آنلاین تستی و تشریحی که تمایل دارید، شرکت کنید.

محیط سامانه آزمون آنلاین ریاضی هشتم - پلکان یادگیری

مزایای آزمون آنلاین در پلکان یادگیری چه می باشد؟

  • پلکان یادگیری شامل بخش های ساخت آزمون، پلکان یادگیری، حریف تمرینی، کتاب یار و آزمون های آنلاین برنامه ریزی شده است و شما بنا به انتخاب خود می توانید هر کدام را که تمایل داشتید آزمون بدهید.
  • در این آزمون، سوالات استاندارد کانون فرهنگی قلم چی پاسخ داده می شود.
  • در آزمون آنلاین پلکان یادگیری برای درس ریاضی هشتم، برنامه ریزی تاریخ آزمون و بودجه بندی سوالات به صورت کامل آماده شده است.
  • سطح سوالات ساده، نسبتا” ساده، متوسط، دشوار یا دشوارتر به دلخواه شما عزیزان است.
  • امکان تحلیل آزمون آنلاین درسی برای تمام آزمون های شما وجود دارد.

به همین ترتیب تمام سوالات آزمون آنلاین ریاضی هشتم خود را پاسخ داده تا نتیجه نهایی آزمون را ببینید. بعد از پایان آزمون شما می توانید آنها را ویرایش نموده و جواب اشتباه خود را اصلاح نمایید. 

دانش آموز عزیز! لطفا” نظر ارزشمند خود را درباره این مقاله از پلکان یادگیری در بخش دیدگاه بنویسید تا بتوانیم در جهت پیشرفت تحصیلی شما گام های بیشتری برداریم.

 
بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *