logo-sm
ورود / ثبت نام
ورود / ثبت نام

ضرایب سوابق تحصیلی دروس عمومی و تخصصی در کنکور 1402

در کنکور 1402 دروس عمومی در سوابق تحصیلی دانش آموزان مورد توجه ویژه خواهند بود که این موضوع (تأثیر قطعی 40 درصد معدل)  اهمیت امتحانات نهایی 1402 را برای دوازدهمی ها بیش از پیش نموده است.  عناوین و ضرایب آنها در هر یک از گروه‌های آزمایشی به پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش و تصویب شورای سنجش و پذیرش دانشجو تعیین شده است.  در ادامه ضریب اثر گذاری دروس عمومی و اختصاصی را در 40درصد  کنکور 1402 می‎بینیم.

برای آمادگی در دروس خود می توانید از اشتراک رایگان آزمون آنلاین درسی پلکان یادگیری شرکت نموده و خود را برای کنکور آماده کنید.

ضرایب دروس عمومی و تخصصی در کنکور 1402

در جداول زیر ضرایب سوابق تحصیلی دیپلم 5 گروه ریاضی فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی و هنر و زبان‌های خارجی قرار داده شده است.

ضرایب سوابق تحصیلی دیپلم نظام 3-3-6 برای سال 1402 - پلکان یادگیری

ضرایب سوابق تحصیلی دیپلم نظام 3-3-6 در گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی سال 1402 - پلکان یادگیری

ضرایب در نظام سالی واحدی/ترمی واحدی 

برای مشاهده ضرایب دروس در نظام سالی واحدی و ترمی واحدی منتشر شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می توانید به جداول زیر مراجعه فرمایید.
 
ضرایب سوابق تحصیلی نظام سالی واحدی،ترمی واحدی برای سال 1402 - پلکان یادگیری
ضرایب سوابق تحصیلی نظام سالی واحدی،ترمی واحدی برای سال 1402 -2ضرایب سوابق تحصیلی نظام سالی واحدی،ترمی واحدی برای سال 1402 -3 
دوست عزیزم! لطفا” نظر ارزشمند خود را درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید تا بتوانیم مطالبی طبق خواسته شما ارائه نماییم.

 

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *