logo-sm
ورود / ثبت نام
ورود / ثبت نام

مراحل ساخت آزمون هوشمند

در صورتی که قصد ساخت آزمون آنلاین هوشمند از هر درسی را داشته باشید می توانید طبق مراحلی که در این مقاله توضیح داده می‌شود، انجام دهید تا آزمونی طبق خواسته خود ایجاد نمایید. برای ساخت آزمون هوشمند با کلیک بر روی آزمون هوشمند، با دو گزینه سهم مبحثی و سهم دشواری مواجه می شوید. 

در صورت تمایل به تست رایگان ساخت آزمون هوشمند می توانید از لینک زیر اقدام نمایید.

 

فرصت رایگان برای دبیران >>  با اشتراک رایگان آزمون ساز درسی پلکان یادگیری که استقبال بی نظیر دبیران مدارس را در برداشته است می‌توانید به راحتی و در کمترین زمان، آزمون های تشریحی و تستی طراحی کنید و به صورت آنلاین یا حضوری آن را برگزار نمایید.

 

سهم دشواری: در این قسمت از ساخت آزمون هوشمند در نرم افزار آزمون ساز پلکان یادگیری می توانید تعیین کنید که چند تا از سوالات شما ساده، متوسط و دشوار باشد.

ساخت آزمون هوشمند در آزمون ساز پلکان یادگیری

نکته : قبل از اینکه دکمه اعمال فیلتر را بزنید می توانید فیلترهای دیگر از جمله نوع سوال به صورت تستی یا تشریحی باشد، منبع سوال، سال سوال و … را هم تغییر دهید).

 

حتما بخوانید: آزمون ساز هوشمند چیست و چه مزایایی دارد؟

 

بعد از اینکه تمام فیلترهای مورد نظرتان را انتخاب کنید و بر روی دکمه اعمال فیلتر کلیک نمایید، تعداد سوالات انتخاب شده آزمون آنلاین هوشمند، بر اساس ساده و متوسط و دشوار برایتان نمایش داده می شود و امکان این هم وجود دارد که هر کدام را خواستید حذف نمایید و یا اینکه ادامه دهید و به مرحله بعدی بروید.

تعداد سوالات ساخت آزمون هوشمند بر اساس سهم دشواری

 

 

  • سهم مبحثی: در این قسمت با انتخاب کردن فصل مورد نظر و همچنین مباحث آن فصل، به سامانه دستور می دهید که از هر فصل و زیرمبحث آن چند تا سوال برای آزمون شما طراحی کند و سپس می توانید فیلترهای دیگر را هم اگر نیاز داشتید تعیین کرده و در نهایت اعمال فیلتر را بزنید و همان ویژگی هایی که مد نظر شما بود در سوالات اعمال شود.

سهم مبحثی آزمون ساز پلکان یادگیری

 

پیشنهاد مطالعه: برگزاری آزمون در سامانه آزمون ساز

 

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

%20 تخفیف در جشنواره یلدا

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

———–