logo-sm
ورود / ثبت نام
ورود / ثبت نام

هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1402 – 1403

هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم: داوطلبانی که واجد شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان هستند، باید در بازه زمانی مشخص شده برای تکمیل فرایند ثبت‌ نام، نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم سال 1402 – 1403 اقدام کنند‌؛ پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و از  طریق سایت my.medu.ir امکان‌پذیر است.

افراد علاقمند به تحصیل در مدارس متوسطه اول تیزهوشان، باید جهت شرکت در آزمون به سایت سنجش قسمت آزمون سنجش هوش تیزهوشان پایه ششم به هفتم مراجعه کنند و فرم ثبت نام خود را به‌ طور دقیق تکمیل نمایند. مرکز ملی استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان جهت تأمین هزینه‌های برگزاری این آزمون، مبلغ مشخصی را برای شرکت در این آزمون در نظر گرفته‌اند که فقط در صورت پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم، ثبت نام داوطلبان نهایی می‌شود؛ در این مقاله با نحوه ثبت نام در آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم 1402 – 1403 و نحوه پرداخت هزینه آشنا می‌شوید، بنابراین تا آخر این مقاله همراه ما بمانید.

اگر تمایل دارید که در بهترین مدارس، تحصیل نمایید، می توانید با خرید آزمون آمادگی تیزهوشان با قیمتی مناسب خود را برای شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم آماده نمایید.

هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم چقدر است؟

هر ساله همزمان با شروع فرایند ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان پایه ششم به هفتم، دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان هم که شامل اطلاعات مهم زمان‌بندی، میزان هزینه، نحوه آموزش مراحل ثبت نام و سایر جزئیات برگزاری این آزمون است، منتشر می‌شود؛ پیشنهاد می‌شود قبل از ثبت نام در آزمون تیزهوشان، این دفترچه را حتما بادقت مطالعه کنید که مطالعه دقیق و کامل این دفترچه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. همان طور که قبلا گفته شد داوطلبان برای نهایی کردن ثبت نام و تایید تمامی مراحل انجام شده باید مبلغی که توسط سازمان ملی استعدادهای درخشان به‌عنوان هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان تعیین شده، از طریق کارت‌های بانکی عضو شتاب پرداخت کنند.

اگر برای شما سوال است که هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1402 – 1403 چقدر است؟ باید گفته شود که میزان هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم 1402 – 1403 تعیین شده است و مبلغ 70 هزار تومان می باشد.

مهلت پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1402 – 1403

زمان پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ همزمان با ثبت نام بوده و از 15 لغایت 25 فروردین ماه 1402 در سایت my.medu.ir انجام می شود. اگر قصد شما برای شرکت در این آزمون جدی است، پیشنهاد می‌شود با اولین مهلت پرداخت هزینه، ثبت نام کنید؛ چون سایت، با مهلت مجدد ثبت نام شلوغ می‌شود و دسترسی به آن خیلی مشکل می‌شود.

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1402 – 1403

پس از مطالعه دفترچه آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم 1402 – 1403 و پذیرفتن شرایط آن، به مرحله پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان می‌رسید؛ قبل از هرچیزی بهتر است بدانید که پرداخت هزینه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان پایه ششم به هفتم تنها به صورت اینترنتی و با استفاده از کارت بانکی که دارای رمز دوم (رمز الکترونیکی) است انجام می‌شود. اگر کارت بانکی ندارید که رمز دوم آن فعال باشد، باید برای پرداخت هزینه به کافی‌نت‌ها مراجعه کنید.

  • داوطلبان برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم، باید به سایت my.medu.ir مراجعه و کد ملی و سریال شناسنامه خود را وارد کنند و از بخش آزمون سمپاد که در صفحه وجود دارد وارد شوند.
هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم - پلکان یادگیری
  • داوطلبان پس از انجام ثبت نام اولیه، باید جهت پرداخت هزینه گزینه تایید نهایی و پرداخت را انتخاب کنند.
  • حال به صفحه پرداخت می‌روید که باید در آنجا اطلاعات کارتی خود را وارد کنید.
  • پس از پرداخت، کد پیگیری را دریافت می کنید.

سوالات متداول

  • هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم چقدر است؟

هر ساله هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم در دفترچه ثبت نام این آزمون ذکر می‌شود و برای سال 1402 مبلغ 70 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

  • نحوه پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان به چه صورتی است؟

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به صورت اینترنتی انجام می‌شود که نحوه انجام آن در این مقاله ارائه شده است.

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۰ روز اشتراک رایگان پکیج هوش

27 مرحله آزمون شبیه ساز تیزهوشان، وبینارهای آموزشی و کارنامه تشریحی

۱۰ روز اشتراک رایگان پکیج پلکان هوش