logo-sm
ورود / ثبت نام
ورود / ثبت نام

هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1402 – 1403

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم، اولین گام مهم برای حضور در رقابت سرنوشت‌ساز ثبت نام در برترین مدارس ایران است. بر کسی پوشیده نیست که مدارس سمپاد از لحاظ امکانات آموزشی و سطح یادگیری، یک سر و گردن بالاتر از بسیاری از دیگر مدارس ایران هستند. همین موضوع باعث می‌شود تا بیشتر خانواده‌ها آرزو داشته باشند تا فرزندشان در یکی از این مدارس درس بخوانند و آینده‌ آنها تضمین شود. اگر می‌خواهید در مهلت تعیین‌شده در آزمون 1402- 1403 ثبت نام کنید و توانایی‌های خود را محک بزنید، لطفاً تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

برای موفق شدن در این آزمون سرنوشت ساز می توانید همین حالا در آزمون های آمادگی تیزهوشان وب سایت پلکان یادگیری شرکت کنید و خود را برای آزمون ورودی مدارس تیزهوشان آماده کنید.

زمان پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1402 – 1403

یکی از سؤالات مهمی که این روزها ذهن دانش‌آموزان و خانواده‌ها را به خود مشغول کرده است، زمان دقیق پرداخت هزینه ثبت نام در آزمون مهم سمپاد است. برای راحتی کار شما عزیزان، اطلاعات زمان ثبت نام را در جدول زیر آورده‌ایم:

فرآیند زمان تعیین‌شده
مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم 15 الی 25 فروردین 1402
مهلت جبرانی ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم در حال حاضر تعیین نشده است
زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون پنج روز پیش از برگزاری آزمون (1 تیر 1402)

روش پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1402 – 1403

برای پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان نهم، تنها کافی است پس از انتشار دفترچه ثبت نام و تعیین مهلت دقیق شرکت در این آزمون، مراحل زیر را قدم به قدم دنبال کنید:

  1. به سایت رسمی آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir مراجعه کنید.
  2. حالا وارد بخش «آزمون سمپاد» شوید.
  3. در این بخش کافی است فرم تقاضانامه را پُر کنید و هزینه 70 هزار تومان را که اعلام شده است،با کارت‌های بانکی دارای رمز پویا از طریق همین سایت پرداخت کنید. دقت کنید که هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم را نمی‌توانید از طریق بانک یا خودپرداز پرداخت کنید و لازم است فرایند را از طریق سایت رسمی آن انجام دهید.
  4. در پایان مراحل ثبت نام یک کد رهگیری دریافت می‌کنید. این کد را حتماً یادداشت کنید و تا انتهای فرایند آزمون سمپاد در جای مطمئنی نگهداری کنید.

حتما بخوانید: آزمون تیزهوشان ششم

نکات ضروری هنگام پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1402 – 1403

برای اینکه بتوانید هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم را به درستی پرداخت کنید و مراحل ثبت نام را با موفقیت به پایان برسانید، لازم است به نکاتی که در ادامه نوشته شده است، توجه کنید:

  • اگر می‌خواهید در مهلت مقرر در این آزمون شرکت کنید، لازم است دفترچه ثبت نام این آزمون را دانلود کنید و بخوانید. اگر شرایط شرکت در این آزمون را دارید، آنگاه طبق مراحلی که به شما آموزش دادیم، کافی است به سایت رسمی این آزمون مراجعه و مراحل ثبت نام را تکمیل کنید.
  • ثبت نام در آزمون تیزهوشان را خودتان در خانه نیز می‌توانید انجام دهید. در واقع برای ثبت نام نیازی به مراجعه به کافی‌نت یا ادارات مختلف ندارید.
  • حتماً ثبت نام را در مهلت تعیین‌شده انجام دهید و این کار را به روزهای پایانی ثبت نام، مهلت مجدد یا بعد از آن موکول نکنید. هر چه زودتر ثبت نام خود را تکمیل کنید، خیالتان نیز راحت‌تر است.
  • مراحل ثبت نام را نیمه‌کاره رها نکنید و حتماً تا دریافت کد رهگیری پیش ببرید. ضمن اینکه هزینه ثبت نام مبلغ ثابتی است و امسال 70 هزار تومان تعیین شده است، پس از پرداخت آن، دیگر لازم نیست بابت این آزمون هزینه دیگری پرداخت کنید.
  • حتماً پیش از ثبت نام یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب را که دارای رمز دوم پویا نیز باشد، در کنار دست خود داشته باشید. یادتان باشد که هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم را فقط باید از طریق سایت رسمی آن پرداخت کنید.

نکات ضروری هنگام پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم - پلکان یادگیری

سؤالات متداول

  • ·       پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم از چه راهی امکان‌پذیر است؟

برای پرداخت هزینه آزمون نهم به دهم لازم است طبق آموزش‌های این مطلب از طریق سایت رسمی my.medu.ir اقدام کنید.

  • ·       اگر هزینه آزمون را در مهلت تعیین‌شده پرداخت نکنیم، چه اتفاقی می‌افتد؟

اگر در مهلت مشخص‌شده نتوانید هزینه آزمون را پرداخت کنید، از شرکت در آزمون محروم می‌شوید. البته ممکن است مهلت مجددی برای افراد جا مانده از ثبت نام مشخص شود، با این حال بهتر است در همان فرصت اول ثبت نامتان را نهایی کنید و کار را به تأخیر نیندازید.

  • حدود هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم چقدر است؟

هزینه آزمون تیزهوشان 1402، مبلغ 70 هزار تومان تعیین شده است.

دوست عزیزم! لطفا نظر ارزشمند خود را درباره مطالعه این مقاله با ما به اشتراک بگذارید تا بتوانیم بهترین مطالب را برای شما عزیزان ارائه کنیم.

بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۰ روز اشتراک رایگان پکیج هوش

27 مرحله آزمون شبیه ساز تیزهوشان، وبینارهای آموزشی و کارنامه تشریحی

۱۰ روز اشتراک رایگان پکیج پلکان هوش